این که آیا هدف شما افزایش آگاهی از برند یا فروش محصول یا خدمات است، طراحی وبسایت موثر میتواند تفاوت بین تبدیل جدید و یک چشم انداز گمشده باشد. هدف وبسایت شما این است که چگونه کاربران میآموزند که مارک شما در مورد چیست. مسلما شما نمیخواهید وبی داشته باشید که کاربران بدلیل طراحی ضعیف آن از تبدیل شدن به مشتری انصراف بدهند. برای طراحی وب سایت مؤثر، این ۱۱ نکته را دنبال کنید تا با ایجاد تغییرات درست مراجعین را تبدیل به مشتری کنید:
عناصر طراحی وب سایت موثر
۱- کم یا زیاد؟
وقتی صحبت از طراحی وب سایت مؤثر میشود، با گزینههای ساده تر نتایج بهتری خواهید داشت!
پارادوکس انتخاب اینگونه تصریح میکند که هرچه گزینههای بیشتری به مردم بدهید، انتخاب آنها به هیچ وجه آسانتر نخواهد بود. در مورد طراحی وب، این هرگز صادق نبوده است. در طراحی وب داشتن گزینههای بسیار زیاد میتواند بازدید کنندگان را تحت الشعاع خود قرار دهد و مدت زمان لازم برای تصمیم گیری را به شدت افزایش دهد.
آیا همه کاربران دارای یک هدف و سلیقه هستند؟ آیا میتوان با یک سبک طراحی گرافیکی جوابگوی ذائقه مشتری بود؟ چیدمانهای فانتزی میتوانند از نظر بصری جذاب باشند.
به وب سایت خود نگاهی بیندازید. آیا اطلاعاتی در آنجا وجود دارد که واقعاً نیازی به آن ندارید؟ آن را حذف کنید! املاک و مستغلات گرانبها را با تزئینات غیر ضروری در وب سایت خود هدر ندهید. طراحیهای ساده و روشن اثبات شده است که ماندگار بوده و مطمئناً در برابر زمان تست مقاومت میکند. به علاوه آنها به کاربران این امکان را میدهند تا بتوانند راحتتر سایت شما را مرور کنند و سریعاً اطلاعاتی را که واقعاً برایشان مهم است پیدا کنند.
برخی از بهترین طرحهای طراحی وبسایت سادهترین هستند. استفاده استراتژیک از فضای سفید واقعاً میتواند عامل عجیب وبسایت شما را به وجود آورد! فضای سفید، همچنین به عنوان فضای منفی شناخته میشود، مناطقی در وب سایت شما هستند که عمداً خالی ماندهاند و نه اینکه لزوما بایستی سفید باشند.
فضای سفید شامل شکاف بین تصاویر و بلوکهای متنی، مناطق خالی در حاشیه هر صفحه و حتی فضای بین حروف و کلمات است. شاید خیلی به نظر نرسد، اما فضای سفید یک عنصر طراحی بسیار مهم است و برای طراحی موثر وبسایت ضروری است. صفحات وب بدون فضای کافی سفید ممکن است به هم ریخته، گیج کننده و حتی خاموش به نظر برسند! فضای سفید باعث میشود یک صفحه تمیز، پیشرفته و حرفهای به نظر برسد. همچنین به افراد کمک میکند تا روی ویژگیهای مهم سایت تمرکز کنند.
۲- یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد
ممکن است کلیشهای به نظر برسد، اما درست است! تصاویر اطلاعات خیلی بیشتر را سریعتر از بلوکهای بزرگ متن منتقل میکنند. در طراحی وبسایت واقعاً مؤثر، تصاویر نیز میتوانند از لحاظ استراتژیکی قرار بگیرند تا کاربران را به جایی راهنمایی کنند که میخواهید به آنجا بروند. آنها میتوانند به عنوان فلش به سمت نقاط تبدیل مانند دکمه های "هماکنون" و "تماس با ما" استفاده شوند.
هنگام انتخاب تصاویر برای وبسایت خود، به خاطر داشته باشید که کیفیت مهم است! همه تصاویر باید با وضوح بالا و متناسب با سبک کلی وبسایت شما باشند. همچنین این ایده خوبی است که از تصاویر مردم در طراحی استفاده کنیم زیرا چشمان ما به طور طبیعی تمایل به تشخیص چهره دارد. اگر از عکسهای بورس استفاده میکنید، مراقب باشید مواردی را انتخاب نکنید که خیلی نمایشی هستند. این میتواند به صورت پرزدار و غیرقابل انکار باشد.
در صورت امکان متن را در وبسایت خود با اینفوگرافیک جایگزین کنید. آنها یک منبع عالی برای انتقال موثر اطلاعات در حالی که هنوز توجه کاربران را به خود جلب میکنند هستند. عموم کاربران به جای خواندن جزئیات آن، یک وب سایت را اسکیم میکنند. به همین دلیل ممکن است اینفوگرافیکها بتوانند اطلاعات را به طور مؤثرتر از پاراگرافهای استاندارد انتقال دهند.
۳- زیبایی شناسی همه چیز است
مهم نیست که محتوای سایت شما چقدر عالی باشد، اگر وبسایت شما از نظر بصری جذاب نباشد، میتوانید تبدیلها را از دست بدهید. سه مورد از مهمترین عناصر زیبایی شناختی برای طراحی موثر وبسایتها، رنگ، تایپوگرافی و تعادل است.
همانطور که بسیاری از ما میدانیم، رنگها پاسخ احساسی را ایجاد میکنند. به عنوان مثال، تُنهای گرم مانند صورتی و زرد باعث هیجان و انرژی بیشتر مردم میشود در حالی که تنهای سرد مانند آبی ، سبز، بنفش آرامتر هستند. قرمز حتی ثابت شده است که مردم را گرسنه تر می کند! به همین دلیل بسیاری از اتصالات فست فود دارای آرم قرمز هستند.
هنگام انتخاب پالت رنگی برای وبسایت خود، تعادل، هماهنگی و تضاد کامل را میخواهید. رنگهای بسیار متضاد (مانند صورتی داغ و سبز لیمو) میتوانند باعث خستگی و دلهره شوند. بهتر است روی رنگهای مختلف در خانواده مشابه تمرکز کنید. استفاده از رنگهای پررنگ و روشن برای برجسته کردن دکمههای عمل و تمیز دادن آنها بهترین انتخاب است، بنابراین در از استفاده از این رنگها در پس زمینه سایت خودداری کنید. همیشه مارک تجاری خود را ثابت نگه دارید و مخاطب خود را در خاطر داشته باشید. انتخاب رنگهایی که با آرم شما مطابقت دارند مکان خوبی برای شروع است!
فقط در استفاده از رنگهای مختلف بسیار احتیاط کنید. استفاده بیش از حد از رنگهای مختلف یکی از سریعترین راهها برای غرق کردن کاربران است. برای طراحی مؤثر وب سایت استفاده از حداکثر پنج رنگ مختلف توصیه میشود. سه یا چهار ترجیح داده میشود.
تایپوگرافی قدرت حیرت انگیزی نسبت به احساس وب سایت شما دارد. به عنوان مثال، فونتهای تزئینی، مسلط، هوای پختگی و جدیت را به وجود میآورند، در حالی که قلمهای Sans Serif احساس مدرنتر و روانتری را ارائه میدهند. برای طراحی وبسایت مؤثر چند قانون قلم وجود دارد: به متنهای بدنه Sans Serif ، حداکثر سه نوع نوشتار، و اندازه فونتهای ۱۲-۱۶ قطعهای توجه کنید.
فونتهای Sif Serif مانند Arial و Verdana تمایل به خواندن آنلاین آسانتر از قلمهای Serif مانند Courier و Garamond دارند. به همین دلیل آنها برای متن بدن مفید هستند. از فونتهای جالبتر میتوان در عناوین استفاده کرد، اما آنها را ثابت نگه دارید. شما نمیخواهید بیش از سه فونت مختلف در کل وب سایت خود استفاده کنید.
در مورد متن، پاراگرافهای بزرگ در یک صفحه وب میتواند بسیار زیاد باشد. برای حداکثر ۱۸ کلمه یا ۵۰-۸۰ نویسه در هر خط هدف داشته باشید و پاراگرافها را کوتاه و شکسته با فضای سفید استراتژیک نگه دارید.
آخرین نکتهای که هنگام انتخاب زیبایی شناسی برای وبسایت خود باید در نظر بگیرید این است که همیشه مخاطبان خود را در خاطر داشته باشید. آیا میخواهید افراد مسن را هدف قرار دهید؟ از اندازه فونتهای بزرگتر استفاده کنید تا متن در سایت شما برای خواندن آنها آسانتر شود. احتمالا، طرحهای ساده با استفاده موثر از فضای سفید در حال جهانی شدن هستند.
طراحی یک صفحه وب به خوبی متعادل میتواند مشکل باشد، اما ما برای کمک به شما اینجا هستیم! شاید شما از چیزی به نام "قانون سوم" شنیده باشید. این یک اصل محبوب در انواع هنر است و طراحی وب نیز از این قاعده مستثنی نیست! قانون سوم بیان میکند که اگر شما میخواهید یک شبکه سه به سه را بر روی یک تصویر (یا صفحه وب) قرار دهید، چشمگیرترین نقاط در جایی که خطوط شبکه وجود دارد تلاقی میشود. تقارن كامل تمایل دارد از تصاویر كوچك تر كه از قاعده سوم استفاده میكنند، از نظر بصری كمتر جذاب باشد.
۴- کنوانسیون ها جالب هستند!
افراد به برخی از طرحهای وبسایت عمومی عادت دارند. منحصر به فرد بودن معمولاً چیز خوبی است، اما شاید بهتر باشد از آنچه در حال حاضر کاربران راحت و آشنا هستند استفاده کنید! در طراحی وبسایت مؤثر نیازی به اختراع دوباره چرخ نیست.
چند نمونه از کنوانسیونهای موثر طراحی وبسایت برای پیمایش، منوهای ناوبری در بالای هر صفحه، اطلاعات تماس در انتهای هر صفحه، یک آرم قابل کلیک در بالای صفحه است که به صفحه اصلی هدایت میشود، و جستجو نوار در بالای صفحه، معمولاً در سمت راست. هر پیوند باید با رنگی متفاوت ظاهر شود یا وقتی کاربران روی آنها معلق هستند، باید رنگها را تغییر دهند. همچنین، برای سایتهای تجارت الکترونیکی، نمادهای سبد خرید یک ویژگی قابل تشخیص برای همراه کردن دکمههای "افزودن به سبد خرید" یا "مشاهده سبد خرید" است.
افراد آموزش دیدهاند که به دنبال کلمات کلیدی خاصی مانند "check out" ، "افزودن به سبد خرید" ، "تماس با ما" و "ارسال" باشند. شاید نوآوری و استفاده از متنهای مختلف جذاب باشد، اما این در واقع میتواند بعضی افراد را از تبدیل شدن به جستجوی یک کلمه معمولیتر باز دارد. آخرین کاری که میخواهید انجام دهید سردرگمی بازدید کنندگان وب سایت شما است. اجتناب از اصطلاحات فانتزی و به کار بردن آنچه مردم استفاده میکنند فضای کمتری را برای حدس زدن میگذارد و وبسایت شما را برای بازدید آسانتر میکند.
۵- قوام کلید کار
این لینکلن Chafee بود که معروف گفت: "اعتماد با قوام ساخته شده است." یکی از سادهترین راهها برای ایجاد اعتماد به بازدید کنندگان وبسایت شما، حفظ عناصر طراحی مداوم در وب سایت شما است.
برخی از نمونههای طراحی وبسایت موثر از طریق سازگاری، حفظ همان پیمایش یا نوار منو در بالای هر صفحه از سایت شما، نگه داشتن همان رنگ و فونتهای مشابه در هر صفحه و حفظ سبک تصویری سازگار است. اگر در صفحه اصلی و عکسهای سهام در شیوه زندگی خود بردار هنر داشته باشید، میتواند به صورت ناپسند یا گیج کننده برای بازدید کنندگان ظاهر شود.
طراحی وبسایت کارآمد نیاز به یک نقوش ثابت در کل سایت دارد. صفحات میتوانند چیدمانهای کمی متفاوت داشته باشند تا وبسایت شما از نظر بصری جالب باشد، اما آنها باید مطابقت داشته باشند. شما قطعاً نمیخواهید کاربرانی که فقط بر روی یک صفحه جدید کلیک میکنند، تعجب کنند که آیا آنها به طور کامل روی یک وبسایت جدید کلیک کردهاند!
به همین ترتیب، عدم هماهنگی بین تبلیغات، صفحات فرود و وبسایت شما میتواند یکی از بزرگترین عوامل بازدارنده برای شخصی باشد که به مشتری تبدیل میشود. اگر شخصی در حال خرید کت زمستانی جدید است و تبلیغی را مشاهده میکند که تصویری از پالتویی را که دوست دارد، مشاهده کند و نتواند به صفحه آن از طریق وبسایت شما دسترسی پیدا کند ناراحت خواهد شد.
به همین ترتیب، اگر تبلیغات شما چشم نواز است و از طراحی و مینیمالیستی روشن برخوردار است، سپس افراد روی یک وبسایت رنگارنگ و شلوغ کلیک میکنند، ممکن است به اندازه کافی خاموش باشند تا بدون خرید اقدام به حذف سایت شما کنند. نگه داشتن مضامین سازگار در همه برندهای شما، از جمله وبسایت شما، راهی عالی برای حداکثر رساندن تبدیلها است.
۶- بگذارید جریان یابد
طراحی وب سایت کارآمد چیزی بیش از آن است که فقط به نظر خوب برسد. اطلاعات موجود در وب سایت شما باید با الگویی منطقی داشته و به راحتی دنبال شود. مردم صفحات وب را با عنوان "E Format" میخوانند. این جریان بیشتر الگوهای الگوی خواندن زبان غربی را دنبال میکند. افراد سایتهایی را که از گوشه بالا سمت چپ شروع میشوند را اسکن میکنند، سپس در صفحه به سمت راست حرکت میکنند، سپس در سمت چپ پایین میروند و یک یا دو بار دیگر در طول صفحه به سمت راست میروند. با توجه به این فرمت، باید مهمترین اطلاعات را در گوشه سمت چپ بالای سایت خود و کمترین اهمیت را در سمت راست پایین بگذارید زیرا این منطقه اغلب نادیده گرفته می شود.{این فرم پیمایش و خواندن در صفحات فارسی معکوس میشود}
توجه کنید که چگونه در صفحه وب، قالب E چشم را در نوار پیمایش اصلی، سپس نوار زیر منو، سپس عنوان اولین پست وبلاگ جلب میکند. همچنین گاهی اوقات به این نوع اسکن f گفته میشود که افراد در حال اسکن هستند، زیرا وقتی اسکن میشوند، تمایل دارند اطلاعات کمتری را در صفحه به سمت راست بخوانند و تمایل دارند فقط برای خواندن عناوین پایین صفحه حرکت کنند.
علاوه بر این، طرح بندیهای مبتنی بر شبکه سادهترین دنباله هستند. آنها اطلاعات را در سایت شما به صورت سازمان یافته و با الگویی منطقی نگه میدارند که به نظر نمیرسد به هم ریخته است. حتی با یک طرح مبتنی بر شبکه، افراد توسط بلوکهای متن بزرگ خاموش میشوند. درعوض، در صورت امکان از هدرها، سربرگها و نقاط گلوله استفاده کنید. جریان طبیعی چشم را در خاطر داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که مرور کاربران در وبسایت شما آسان است.
نقاط تبدیل حساس، مانند دکمههای "فروشگاه" و "تماس با ما" ، باید در صفحه اصلی بالای صفحه وبسایت شما نمایان شوند. این مفهومی است که در روزنامههای چاپ میشود در آن مهمترین اطلاعات همیشه در بالای صفحه فیزیکی در صفحه اول ظاهر میشود. برای وبسایتها، برابر استعاری نقطهای است که در آن شما باید به پایین بروید تا بیشتر صفحه را ببینید. کاربران برای دیدن مهمترین اطلاعات در سایت شما نیازی به پیمایش ندارند.
۷- تجربه کاربری (UX) را فراموش نکنید!
"طراحی فقط آن چیزی نیست که به نظر میرسد و مانند آن احساس میشود. طراحی به این صورت است که چگونه کار میکند. "
موفقیت یا عدم موفقیت وبسایت شما به شدت به قابلیت استفاده و کارایی آن وابسته است. اگر تجربه کاربری مؤثر نداشته باشید، یک وبسایت زیبا به معنای واقعی آن ندارید. در طراحی وبسایت خود، همیشه باید کاربر را در نظر داشته باشید و نیازهای آنها را برطرف کنید. به وبسایت خود مانند یک خانه فکر کنید. مهم نیست که زیبایی آن در بیرون چقدر باشد، شما نمیخواهید در جایی با ساخت و سازهای لرزان و یک طرح گیج کننده زندگی کنید.
برخی از مواردی که باید برای پیمایش موثر در وبسایت خود به خاطر بسپارید، سلسله مراتب صفحه منطقی و دکمههای قابل کلیک است. این کار باید تا حد امکان تلاش کند تا کاربران روی وبسایت شما کلیک کرده و اقدام مورد نظر خود را انجام دهند. در حقیقت، توصیه میشود که کاربران بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را در وبسایت شما در سه کلیک یا کمتر پیدا کنند.
مدت زمان توجه کوتاه است. اگر کاربران بتوانند اطلاعات مورد نظر را به راحتی در سایت رقیب بیابند، در سریعتر را رها میکنند.
وقتی صحبت از سلسله مراتب بصری وبسایت شما میشود، وبسایت شما باید سازماندهی شود تا بازدید کنندگان به طور طبیعی ابتدا به مهمترین عناصر گرایش پیدا کنند. این کار میتواند از طریق استفاده از مکانها، اندازهها و رنگها انجام شود. به عنوان مثال، اگر فرم اصلی در وبسایت خود دارید، میخواهید هر کادر روی فرم در بالای صفحه ظاهر شود و دکمه "ارسال" باید بزرگ، روشن و در انتهای فرم باشد.
به عنوان مثال در صفحات وب بالا استفاده کنید. هر یک از خدمات به همان اندازه مهم هستند، بنابراین دکمههای "بیشتر یاد بگیرید" با هم اندازه و رنگ یکسان هستند. با این حال، اصلیترین تماس برای انجام این کار کسب اطلاعات بیشتر در مورد یکی از خدمات ما است، بنابراین دکمهها به رنگ آبی روشن است که از پس زمینه خاکستری متمایز است.
بهترین راه برای اطمینان از UX شما جایی است که باید باشد اینست که افراد خود سایت را آزمایش کنند. گاهی اوقات، به عنوان یک توسعه دهنده سایت، میتوانید نسبت به مسائل جزئی که ممکن است کاربران هنگام مراجعه به سایت شما با آن روبرو شوند، نابینا شوید. برای اطمینان از دسترسی آسان وبسایت خود، به کمک برخی از دوستان عضو شوید. همچنین باید به طور مرتب سایت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه پیوندها کار میکنند و همه چیز به درستی نمایش داده میشود.
۸- به زمان بارگذاری توجه داشته باشید
روزهای شمارهگیری به دلایلی مردهاند! به گفته eMarketer ، متخصصان گفتهاند كه اگر بارگذاری بیش از هشت ثانیه طول بكشد، وبسایت را ترك میكنند. این آمار اکنون بیش از نیمی از آن کاهش یافته است. اگر بارگیری وبسایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد، مشتریان با ارزش را از دست خواهید داد.
پس چگونه میتوان یک سایت آهسته را سریع کرد؟ یکی از راههای بهبود زمان بار، بهینه سازی اندازه تصویر در سایت شماست. زمان بیشتری برای بارگذاری پروندههای لازم است، بنابراین کاهش اندازه و مقیاس برخی از تصاویر میتواند زمان بارگذاری صفحه وب را کوتاه کند. ایجاد صفحه تغییر مسیر از صفحه تغییر مسیر، تاکتیکی دیگر است که ممکن است باعث افزایش زمان بارگذاری وب سایت شما شود. قبلاً همه این نکات را امتحان کردهاید؟ ممکن است زمان به روزرسانی سرورهای شما باشد.
بخاطر داشته باشید که بارگیری بیشتر وبسایت شما بیش از چند ثانیه طول نمیکشد، مهم نیست که از چه نوع دستگاهی به آن دسترسی دارید. سایت خود را تست کنید تا اطمینان حاصل شود که سریعاً بارگیری میشود، نه فقط روی دسک تاپ بلکه در تلفنها و رایانههای لوحی.
۹- قابل دسترسی برای همه
در مورد موضوع مشاهده نسخه موبایل وبسایت، آیا میدانید بیش از نیمی از کل وبسایتهای دسترسی یافته اکنون در دستگاههای تلفن همراه باز شدهاند؟
در حقیقت طبق آمار، در سال ۲۰۱۸ ، ۵۲.۲٪ از کل ترافیک وبسایتها در سراسر جهان از استفاده موبایل بوده است. این افزایش از ۵۰.۳ درصد نسبت به سال قبل بود. و این یعنی چه؟ خوب، بدیهی است که کاربران بیشتری با استفاده از تلفنهای همراه خود از وبسایت شما بازدید میکنند. بنابراین، شما باید اطمینان حاصل کنید که وبسایت تلفن همراه شما به همان اندازه سایت دسک تاپ شما بهینه شده است.
امروزه، وبسایت شما باید دوستانه و همراه باشد! میتوانید نسخههای موبایل وبسایت خود را ایجاد کنید، یا میتوانید به سادگی از یک طرح وبسایت پاسخگو استفاده کنید که به طور خودکار روی اندازههای مختلف صفحه تنظیم میشود.
طراحی وبسایت کارآمد شامل اطمینان از اینکه سایت شما به راحتی در تمام سیستم عاملهای مختلف، مرورگرها و دستگاههای مختلف قابل مشاهده است. برای به حداکثر رساندن تبدیلهای شما، طرحهای منعطف و پاسخگو ضروری هستند.
۱۰- ایستگاه بهینه سازی
مانند اکثر موارد در عصر دیجیتال امروز، کلید موفقیت در طراحی وب بهینه سازی مداوم است. شما باید به طور مداوم وبسایت خود را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که در حد امکان کاربر پسند است و به طور موثر برای به حداکثر رساندن تبدیلها طراحی شده است.
بعضی اوقات، گرفتن اشتباه در وبسایت خود میتواند مشکل باشد. توصیه میکنیم افراد دیگری را از جمله دوستان و متخصصانی که میتوانند پیشنهادی در مورد چگونگی بهبود تجربه کاربری وبسایت خود ارائه دهند، در نظر بگیرند.
بسیاری از سایتهای خدماتی نقشههای اسکن مراجعین سایت را نیز ارائه میدهند که میتوانید نصب کنید تا ببینید کدام قسمت از بازدید کنندگان وب سایت شما با بیشترین ارتباط برقرار میشود. اگر افراد بیش از حد به جزئیات غیرمجاز سایت توجه کنند و از نقاط اصلی حواس پرت فاصله بگیرند، این ایده خوبی به شما میدهد.
هنگام آزمایش وبسایت خود برای اهداف بهینه سازی، به یاد داشته باشید که آن را از چندین دستگاه مختلف، مرورگر و سیستم عامل مشاهده کنید. شما میخواهید مطمئن شوید که سایت شما بدون در نظر گرفتن دسترسی بازدید کنندگان به آن، به درستی کار میکند.
همچنین به خاطر داشته باشید که بهینه سازی یک فعالیت واحد و انجام شده نیست. دنیای طراحی وب دائماً تغییر میکند. شما باید به روز باشید تا بتوانید وب سایت خود را با اطلاعات جدید به روز کنید. آیا تا به حال فقط روی یک وبسایت کلیک کردهاید تا با یک طرح که به وضوح از یک دهه قبل آشکار میشود، خسته شوید؟ به روزرسانی مداوم و بهینه سازی وبسایت شما میتواند مانع از تسلیم شدن آن در همان سرنوشت شود.
۱۱- نتیجه
تمام نکات دیگری که ارائه کردیم در صورتی که وبسایت شما در جهت اهداف شما قرار نداشته باشد به معنای چیزی نخواهد بود. یک هدف نهایی خاص باید در هسته هر استراتژی مؤثر در طراحی وب سایت باشد.
البته همه چیز، از زیبایی شناسی گرفته تا زمان بار، تأثیر مستقیمی در احتمال تعامل بازدید کنندگان با سایت شما به روشی دارد که اهداف شما را برآورده کند. هرچه وقت کمتری در صفحه شما صرف شود و صفحه شما برای آنها جذاب تر باشد، احتمال تبدیل آنها کمتر است.
هدف اساسی وبسایت شما باید همیشه آشکار باشد. درباره آنچه وبسایت شما درمورد آن است صریح، مقدم و صادق باشید. سعی نکنید آن را مخفی کنید یا باعث شوید کاربران برای آن وقت زیادی بگذارند. به عنوان مثال، اگر میخواهید منجر به تعداد بیشتری شود، وقتی شخصی برای اولین بار روی سایت شما کلیک کرد، میتوانید فرم سرب داشته باشید.
اگر میخواهید فروش مستقیم بیشتری داشته باشید، مطمئن شوید که نقاط تبدیل مانند دکمههای "افزودن به سبد خرید" به خصوص چشم نواز هستند و پیدا کردن آنها بسیار آسان است. تمام دکمههای سایت شما باید متناسب با کاربرد آنها اندازه شوند.
خب! حالا شما مالک آن هستید! اکنون شما باید به تمام اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد طراحی وبسایت کاربر پسند، تبدیل محور و مؤثر مجهز شوید.
آیا در طراحی وبسایت خود به کمک بیشتری نیاز دارید؟ چه وبسایتی نیاز به بهینه سازی داشته باشد یا به دنبال شروع یک سایت جدید از ابتدا هستید، بازاریابی roya21.ir برای کمک به شما اینجاست! برای برنامه ریزی به روز یا طراحی مجدد کامل وبسایت با ما تماس بگیرید.
منبع: سایت lyfe