۹ راهکار برای افزایش اطمینان بیشتر به فروشگاه شما

بازدید : 60

"اعتماد" همه چیز است. بدون آن، مردم به خرید حتی فکر هم نمی‌کنند. به عبارت دیگر، در تجارت الکترونیک، غفلت از اعتماد، اطمینان از عدم موفقیت است.

۹ راهکار برای افزایش اطمینان بیشتر به فروشگاه شما

اما مشکل اینجاست: جلب اعتماد بسیار دشوار است. و مشکل‌تر از آن جلب اعتماد در ساختار آنلاین و بدون تعامل واقعی و چهره به چهره است، ابتدا باید از ساختار وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود اطمینان حاصل کنید تا اعتماد به نفس‌تان بیشتر شود در این صورت می‌توان حرکت رو به رشد داشت.

همانطور که دانشمند مشهور رایانه، پل گراهام اظهار داشت ، "به طور کلی ساختار وب کاملاً شلخته و نامنظم است، اما یک فروشگاه اینترنتی نمی‌تواند اینگونه باشد."

بنابراین چگونه می‌توانید وب‌سایتی را راه‌اندازی کنید تا بتوانید با افزایش اعتماد به نفس فروش آنرا افزایش دهید؟ در اینجا نه راهکار و تاکتیک برای استفاده ارائه شده است، از همین امروز شروع کنید.

۱- جزئیات را با دقت بررسی کنید

آیا تا به حال این جمله را شنیده‌اید، "مواظب چیزهای کوچک باشید، چیزهای بزرگ از خود مراقبت می‌کنند"؟

حتماً به نکاتی کوچک که اعتماد را از بین می‌برد، توجه کنید، مواردی مانند:

* صفحاتی که به کندی بارگیری می‌شوند
* پیوندهای شکسته
* خطاهای املایی
* طرحی آشفته و بهم ریخته
* تصاویر و گرافیک‌های غیرحرفه‌ای، بی‌کیفیت
* اشتباه در تشخیص زمان ارسال یا هزینه ارسال

این چیزها ممکن است بی‌اهمیت به نظر برسند، اما باعث ایجاد احساس اضطراب می‌شوند، اعتماد را از بین می‌برند و در نهایت به "نرخ تبدیل" صدمه می‌زنند.

آیا از این موارد در وب‌سایت شما وجود دارد؟

بجنبید، مشکلات به ظاهر کوچک را پیدا کرده و آنها را رفع کنید. بهتر است از سایر افراد بخواهید روند کار را دیده و هر جا که نیاز به تغییر برای بهتر شدن لازم است را بگویند. سپس کار را شروع کنید.

به عنوان مثال، اگر فروشگاه شما به کندی بارگیری می‌شود، از ابزاری مانند PageSpeed ​​Guru برای افزایش سرعت استفاده کنید.

همچنین می توانید با استفاده از برنامه‌ای مانند Image Optimizer، تصاویر خود را بهینه‌سازی کرده و از کند شدن فروشگاه جلوگیری کنید.

به دنبال بهبود "طراحی فروشگاه" خود با یک تم خوب و در خور توجه مشتری باشید.

سپس، هر یک از صفحات خود را یک به یک ببینید و بر روی هر پیوند کلیک کنید تا مطمئن شوید که همه آنها به درستی کار می‌کنند.

همچنین می‌توانید از یک ابزار غلط یاب آنلاین برای پیدا و اصلاح‌ خطاهای متن استفاده کنید.

از چیزهای کوچک غافل نشوید.

همانطور که جف بزوس، بنیانگذار آمازون گفت، "ما میزبانی هستیم که مشتریان خود را بعنوان میهمان می‌بینیم. وظیفه روزانه ما این است که موارد مربوط به مشتری را بهینه و کارآمد کنیم".

۲- نمایش اثبات اجتماعی سرافراز

"اثبات (هویت) اجتماعی" چیست؟

اثبات اجتماعی اصطلاحی است که توسط رابرت سیالدینی در کتاب خود با عنوان "تأثیر" ابداع کرده است. که به این واقعیت ساده اشاره دارد که افراد تحت تأثیر عقاید و اقدامات افراد دیگر هستند.

بررسی و شهادت مشتریان خالص‌ترین شکل از اثبات اجتماعی است.

اندی کرستودینا، بنیانگذار Orbit Media Studios، گفت: وقتی می‌گویید بهترین، این بازاریابی است. وقتی مشتریان شما می‌گویند بهترین، این اثبات اجتماعی است. "

بعنوان مثال شرکت لوازم آرایشی مردانه Beardbrand، در صفحات محصول خود همیشه رتبه کلی مشتری را برای هر محصول نشان می‌دهد.

علاوه بر این، هنگامی که روی رتبه بندی کلیک می‌کنید یا به پایین صفحه محصول می‌روید، می‌توانید بررسی‌های فردی را بخوانید، و آنها را بر اساس رتبه‌بندی مرتب کنید.

شرکت خانه و اتاق خواب Au Lit Fine Linens با نمایش برجسته بررسی‌های تأثیرگذار در صفحه اصلی وب‌سایت خود، امکان بهینه کردن خدمات را فراهم کرده است. این امر به آنها فرصت می‌دهد تا اعتماد بازدید کنندگانی که برای اولین بار وارد سایت می‌شوند را جلب نماید.

سازنده هدفون و بلندگو Master and Dynamic اثبات اجتماعی را در قالب نقدهای منتشر شده در نشریات محبوب نشان می‌دهد.

درج آرم نشریات به بازدید کنندگان کمک می‌کند تا بلافاصله سطح تأییدی را که این شرکت کسب کرده است را ببینند.

با این حال، شما اثبات اجتماعی را در وب‌سایت خود نمایش می‌دهید، مطمئن شوید که از این تکنیک متقاعد کننده قدرتمند بدرستی استفاده می‌کنید.

اما، اگر هنوز مدرک اجتماعی برای نمایش ندارید، چه می‌کنید؟

اگر تازه وارد عرصه تجارت شدید یا در حال "راه‌اندازی فروشگاه" هستید، به احتمال زیاد شما هیچ بررسی، توصیفات یا تاییداتی نخواهید داشت.

نگران نشوید.

فقط اطمینان حاصل کنید که شما اولین مشتریان خود را ترغیب می‌كنید كه پس از خرید، نظرات خود رابگویند تا بتوانید در اسرع وقت شروع به استفاده از آنها كنید.

و در ضمن روی استفاده از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های دیگر در این لیست کار کنید.

۳- به بازدید کنندگان اطمینان دهید که امنیت را جدی می‌گیرید

امنیت سایبری موضوعی گسترده است و نباید به آن کم توجهی شود.

هک و افشای اطلاعات می‌تواند جزئیات شخصی و مالی افراد را در معرض دید عموم قرار دهد که می‌تواند منجر به سرقت، کلاهبرداری یا حتی سرقت هویت شود.

بنابراین جای تعجب ندارد که ۹۵% آمریکایی‌ها نگران چگونگی استفاده شرکت‌ها از داده‌های آنها هستند.

در نتیجه، مشتری قبل از هرگونه خرید از فروشگاه شما باید به وب‌سایت شما اعتماد کافی داشته باشد تا نسبت به تراکنش خود در خصوص اینگونه خطرات احساس ناامنی نکند.

بنابراین چگونه می‌توانید به خریداران اطمینان کافی را بدهید؟

برای شروع، اطمینان حاصل کنید که از سیستم پرداختی که استفاده می‌کنید کاملاً امن است و برای بازدید کنندگان مانند سیستم‌های شتاب آشنا خواهد بود.

سپس، حتماً استفاده از این سیستم پرداخت قابل اعتماد را برجسته کنید.

در مثال دیگر، شرکت تجاری مد زنانه Five Story آرم گزینه‌های پرداخت قابل اعتماد را به همراه نماد قفل و متن "پرداخت ۱۰۰% ایمن" را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، Five Story همچنین آرم‌های راه‌حل‌های پرداخت قابل اعتماد را در پاورقی وب‌سایت خود مانند کارت‌های عضو شبکه شتاب نمایش می‌دهد.

در مرحله بعدی، اگر از آنتی‌ویروس خاصی بمنظور مقابله با بدافزارها، ویروس‌ها و سایر فعالیت‌های مخرب استفاده می‌کنید می توانید نشان آنرا به نمایش بگذارید تا به بازدیدکنندگان امن بودن وب‌سایت را نشان داده و در جهت جلب بیشتر اطمینان‌شان گام بردارید.

برای بالا بردن سطح اعتماد می‌توانید از نشان‌های اعتماد ساز دیگر در وب‌سایت خود از جمله "نماد الکترونیکی کسب و کار" یا اگر از برنامه خاصی در این خصوص استفاده می‌کنید به نمایش بگذارید.

حرف آخر در این زمینه؛ امنیت را بسیار جدی گرفته و مشخص کنید که اطلاعات مشتری در دستان شما ایمن است.

۴- بر سیاست بازگشت باورنکردنی خود تأکید کنید

مانند علاقه بندبازان به تورهای ایمنی پایین طناب، مشتریان به یک خط مشی خوب اماکن مرجوع نمودن کالا علاقه دارند.

یک سیاست برگشت بزرگ "ریسک زمان خرید" مشتری را از بین می‌برد. اگر مورد رضایت‌تان نیست اشکالی ندارد، پس بفرستید. 

یک روش سخاوتمندانه و شفاف اماکن مرجوع نمودن کالای خریداری شده کمک بزرگی به اعتماد سازی خواهد بود.

آنها می‌گویند ، "ما خیلی مطمئن هستیم که شما محصولات ما را دوست خواهید داشت، اگر اینگونه نبود، می‌توانید هر زمان که بخواهید آنها را برگردانید، حتی هزینه حمل و نقل را نیز پرداخت خواهیم کرد."

بنابراین یک سیاست اماکن مرجوع نمودن ایجاد کنید تا به آن افتخار کنید.

سپس مطمئن شوید که آن را به طور برجسته در سراسر وب‌سایت خود نمایش گذاشته‌اید تا هر بازدید کننده فوراً از آن آگاه شود.

به عنوان مثال، خط مشی برگشت خود را در صفحات محصول و صفحه پرداخت خود برجسته کنید. شرکت Target Dry کارهای خوبی در خصوص پس فرستادن کالا در صفحات محصول خود انجام داده است.

در مرحله بعد، یک صفحه اختصاصی ایجاد کنید که به زبان ساده شرایط و مزایای سیاست بازگشت‌تان را توضیح دهد. سپس مطمئن شوید که در صفحه زیر وب‌سایت خود پیوندی به آن اضافه کرده‌اید.

قدرت یک سیاست بازگشت سخاوتمند را دست کم نگیرید. اطمینان حاصل کنید که اقدام شما به طور موثر ریسک مشتری را به حداقل می‌رساند و بازدید کنندگان از آن آگاه می‌شوند.

۵- نمونه‌ها را تهیه کنید

اگر تازه وارد عرصه "تجارت الکترونیک" شده‌اید یا در تلاش برای اعتماد سازی برای فروش اولین محصولات خود هستید، ارائه نمونه کالا را در نظر داشته باشید.

چرا؟

خوب، یک سیاست بازگشت عالی ریسک را به حداقل می‌رساند، اما نمونه‌ها ریسک را به طور کامل حذف می‌کنند، در این حالت مشتری به معنای واقعی کلمه چیزی از دست نمی‌دهد!

آنها می‌توانند "قبل از خرید" امتحان کنند!

اجازه بدهید مثالی از عینک مارک Warby Parker بزنیم.

تصمیم گیری در خصوص فرم و اندازه عینک اغلب یک انتخاب بسیار شخصی است. بنابراین بسیاری از خریداران احتمالاً نمی‌خواهند عینکی را بدون امتحان کردن بخرند.

راه حل واربی ​​پارکر تهیه نمونه از طریق برنامه آزمایش خانگی (Home Try-On) است.

ارسال نمونه کالا بمنظور جلب اعتماد مشتری

ارسال نمونه کالا بمنظور جلب اعتماد بیشتر مشتری و از بین بردن رسیک زمان خرید

در این روش خریدار اجازه دارد تا حداکثر ۵ قاب مختلف انتخاب کند سپس ۵ روز فرصت دارد قاب‌های انتخابی را امتحان و تصمیم نهایی را گرفته مابقی را پس بفرستد.

ارائه نمونه‌های رایگان به ویژه برای برندهای فروش مواد مصرفی و خریدهای مداوم، مانند تیغه تیغ یا محصولات مراقبت از پوست خوب عمل می‌کند.

مطمئناً، در ابتدا برای شما هزینه‌بر خواهد بود، اما با ارائه فرصت به مشتریان برای امتحان کردن قبل از خرید، می‌توانید آنها را تبدیل به مشتری دائمی کنید و این سود سرشاری بهمراه خواهد داشت.

یکی دیگر از مزایای دادن نمونه رایگان، امکان جمع آوری نظرات است.

این روش خصوصاً برای فروشگاه‌های جدید مفید است. تعداد مشخصی از محصولات خود را رایگان در قبال بررسی منصفانه و صادقانه ارائه نمایید. سپس می‌توانید این موارد را در وب‌سایت خود به عنوان نوعی اثبات اجتماعی به نمایش بگذارید .

اما اینها به تنهایی کافی نیست.

شما همچنین می‌توانید در ازای تبلیغ یا بازنشر در صفحات شبکه‌های اجتماعی، نمونه رایگان را برای تأثیرگذاری در زمینه کاری خود اختصاص دهید.

این یک روش عالی برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر، ایجاد اعتماد از طریق تایید و افزایش ترافیک ورودی وب‌سایت شما است.

تهیه نمونه به مشتریان بالقوه راهی عالی برای نشان دادن اطمینان خاطر و ایجاد اعتماد است.

فقط مطمئن شوید و هزینه‌های مربوط را محاسبه کنید. شما باید بتوانید سودآوری را حفظ کنید یا دوره سرمایه گذاری را به امید بازگشت در آینده ، تحمل کنید.

۶- اطلاعات دقیق و مشروح محصولات را ارائه دهید

در یک فروشگاه فیزیکی، خریداران می‌توانند مواردی را انتخاب کرده، آنها را بازرسی و امتحان کنند، و حتی سوالات احتمالی‌شان را از دستیار فروش بپرسند.

اما در سامانه آنلاین، تحقیق این امر کمی دشوارتر است.

برای جبران این موضوع، باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات دقیق و مشروحی در مورد محصولات خود ارائه می‌دهید. شما همچنین باید تعداد زیادی عکس عالی از محصول را درج کنید.

در حالت ایده‌آل، شما همچنین می‌توانید فیلم‌های محصول را که ویژگی‌ها و مزایای آن را نشان می‌دهد تهیه و ارائه نمایید.

اصولاً اگر ممکن است مشتری بالقوه چیزی بداند، باید در صفحه محصول شما درج شود.

این کمک می‌کند تا با کمک به خریداران در تصمیم گیری‌های آگاهانه، خطر را کاهش داده و اعتماد را افزایش دهید.

کاوش عمیق

در حد معمول سخن نگویید بلکه با بررسی عمیق و کارشناسانه سعی کنید تمام جزییات محصول را بصورت کاملا عامه فهم بیان کنید، در حد امکان یک ویدیو شخصی نیز که جنبه‌های مختلف آنرا توصیف می‌کند تهیه و به نمایش بگذارید.

هیچ بخش نپخته و بدون سؤال و جواب باقی نگذارید. هر بازدید کننده باید نسبت به آنچه می‌خرد، احساس اطمینان کند.

۷- ایجاد یک ارتباط شخصی

به چه کسی بیشتر اعتماد دارید، همسایه، دوست یا یک شرکت آشنا؟

به عبارت ساده‌تر، هرچه بیشتر کسی را بشناسیم و دوست داشته باشیم، به احتمال زیاد به او بیش از بقیه اعتماد خواهیم کرد و این اعتماد کردن طبیعی است، اما آیا شما از این ایده در "کسب و کار آنلاین" خود  استفاده می‌کنید؟

فلذا چگونه می‌توان با بازدید کنندگان وب‌سایت ارتباط شخصی برقرار کرد؟ خوب، می‌توانید با معرفی افراد دست اندرکار فروشگاه آنلاین خود شروع کنید.

یکی از ساده‌ترین راه‌های انجام این کار، ایجاد "صفحه درباره ما" است .

این صفحه در مورد افراد و هر آنچه مربوط به اهداف شما در خصوص راه‌اندازی فروشگاه است را بایستی به وضوح بیان کرده و راوی شخصیت و ارزش‌های تجاری شما باشد.

بطور مثال، شرکت کفش ورزشی Greats عکسی از صاحبان و مذاکراتی که منجر به راه‌اندازی این کسب و کار شد را نشان می‌دهد.

یا در نمونه دیگر، برند میان وعده Pip Snacks داستان یک شرکت خانوادگی را روایت می‌کند که جمع شده‌اند تا یک کسب و کار خانوادگی با خدمات متفاوت را راه‌اندازی کنند.

حتی بدون خواندن داستان، عکس دوستانه تیم فوراً ارتباط انسانی ایجاد می‌کند و به ایجاد "اعتماد بازدید کنندگان" کمک می‌کند.

شما همچنین می‌توانید با استفاده از زبانی که روی مخاطب شما تاثیر می‌گذارد در وب‌سایت خود یک پل ارتباط شخصی ایجاد کنید.

پیپ اسنکس این کار را با استفاده از کلماتی چون "مراجعین محترم"، "کاربران عزیز ما می‌خواهیم اقرار کنیم که اعتیاد به سرویس ما حقیقت دارد شروع کنیم"!

در پایان روز، فراموش نکنید که "پایه و اساس هر کسب و کاری مردمی هستند که خرید می‌کنند" فلذا نسبت به نظرات آنها را در خصوص ایجاد اعتماد بی‌اعتنا نباشید و این همان تفاوت اساسی شما خواهد بود.

۸- با تولید محتوای جامع خود را بعنوان یک مرجع معرفی کنید

خریداران اغلب به سادگی متمایل به رهبران آن کسب و کار هستند، خوب طبیعی است، آنها رهبران آن پیشه هستند.

حتی اگر رهبر بازار، بهترین محصول، خدمات یا قیمت‌ها را نداشته باشد، به عنوان مرجع در آن حیطه شناخته می‌شود. "مرجعیت در یک پیشه موجب افزایش اعتماد می‌شود".

فلذا در حالی که پیشرو آن کسب و کار در بازار نیستید "چگونه می‌توانید رتبه و اعتبار خود را در زمینه شغلی افزایش دهید"؟

با یک کلمه: محتوا.

"بازاریابی محتوا" فرایند ایجاد محتوای مفید و روشنگری است که برای بازار هدف شما جذاب است.

اینکار یک حراج زیر قیمت نیست. بازاریابی محتوا صرفاً با هدف ارائه محتوای ارزشمند و ایجاد رابطه با بازدید کننده انجام می‌شود. در اصل همین مقاله‌ای را می‌خوانید یک بازاریابی محتوا است.

انواع مختلفی از محتوا مانند پست‌های وبلاگ، فیلم، اینفوگرافیک یا کتاب‌های الکترونیکی، وجود دارد که می‌توانید ایجاد کنید. شما می‌توانید از این ابزارها برای "نشان دادن دانش و تخصص" خود استفاده کنید، در حالی که همه سرگرم اهداف‌شان در بازار هستند می‌توانید به آنها در رسیدن به اهداف مدنظرتان کمک کنید.

خلاصه اینکه، اگر مشخص باشد که می‌دانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید، خریداران بیشتر به برند شما اعتماد خواهند کرد.

بیایید مثالی از برند دوچرخه Pure Cycles را بررسی کنیم .

آنها مرتباً مقالات و فیلم‌های با کیفیت را برای جامعه دوچرخه سواری می‌سازند که به جایگاه آنها کمک کرده و اعتبار می‌دهد.

تولید محتوای ارزشمند بمنظور اثبات هویت اجتماعی

تولید محتوای ارزشمند و جامع بمنظور ارتقا اثبات(هویت) اجتماعی 

بعنوان مثال این شرکت ویدیویی را که در آن از صفر تا ۱۰۰ استفاده از دوچرخه‌های مسابقه را به بازدیدکنندگان وب‌سایت‌شان آموزش می‌دهد را تهیه و در وب خود قرار داده است.

علاوه بر این، محتوا یک روش عالی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف شما است.

با به اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی و تشویق بینندگان به دادن نظر، شما فرصت پاسخ دادن و برقراری ارتباط با افراد را در مخاطبین هدف خود پیدا می‌کنید. این نشان‌دهنده تعهد شما برای خدمت به بازار هدف و مشخص کردن طیف مخاطب برند شماست.

۹- با پاسخ به سوالات متداول به نگراني‌ها بپردازيد

مشتریان شما هرگز نباید احساس سردرگمی کنند. هر مرحله از داد و ستد باید ساده، واضح و اطمینان‌بخش باشد.

این جایی است که یک "صفحه پاسخ به سوالات متداول"(FAQ page) می‌تواند به شما کمک کند.

اگر در تلاش هستید اطلاعات دقیقی را درج و یا منتقل کنید می‌توانید با ایجاد صفحه‌ای که به سوالات تکرای پاسخ می‌دهد این کار را انجام دهید.

این کار با از بین بردن شک و تردیدها باعث ایجاد اعتماد می‌شود.

برند پوشاک Rebel 8 دارای صفحه سؤالات متداول است. این کار آسان است و به سادگی به سؤالات متداول خریداران پاسخ می‌دهد.

اگر تازه کار را شروع کرده‌اید، با طرح سوالات اساسی از جمله:

* مدت زمان ارسال کالا؟
* آیا می‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟
* آیا می‌توانم سفارش خود را تغییر دهم؟
* چگونه می‌توانم کالای خریداری را عودت بدهم؟
* آیا می‌توانم تحویل سفارش خود را پیگیری کنم؟
* اگر سفارش من در پست گم شود چه اتفاقی می‌افتد؟

سپس، در طول روز می‌توانید با یادآوری سایر سوالات متداول، آنها را به لیست خود اضافه کنید. بنابراین مطمئن شوید که صفحه سؤالات متداول خود را مرتب و با برنامه، بررسی و به روز رسانی می‌کنید.

نتیجه

اعتماد ضروری است. بدون آن، هیچ کس از فروشگاه شما خریداری نمی‌کند.

علاوه بر این، جلب اعتماد آنلاین بسیار دشوار است. در یک محیط بدون روابط چهره به چهره، صاحبان فروشگاه‌های تجارت الکترونیک باید برای ایجاد وب‌سایتی که اعتماد بازدید کنندگان را جلب می‌کند، بسیار سخت کار کنند.

خلاصه مطالب:

خطاهای کوچک اعتماد را از بین می‌برد: از ابزارهایی مانند غلط یاب آنلاین و Pagespeed Guru استفاده کنید تا قسمت‌های ناهمگون وب‌سایت خود را اصلاح کنید.
اثبات اجتماعی تاثیر گذار است: از بررسی‌ها، توصیفات و تأییدهای مهار شده برای جلب فوری اعتماد بازدید کنندگان استفاده کنید.
تعهد خود را به امنیت نشان دهید: از علائم اعتماد و راه‌حل های پرداخت مطمئن و راحت استفاده کنید تا خریداران به زحمت نیفتند.
با یک سیاست عودت سخاوتمندانه ریسک خرید را کاهش دهید: محصولات خود را مطمئن نشان دهید و اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان از خط مشی شما اطلاع دارند.
ریسک خرید را با ارسال نمونه به طور کامل حذف کنید: به مشتریان اجازه دهید قبل از خرید امتحان کنند یا در ازای نمونه‌های رایگان مبلغ شما باشند.
از جزئیات غافل نشوید: اطلاعات جامع و مفصلی درباره محصولات خود ارائه دهید تا مشتریان شما بتوانند آسوده و آگاهانه انتخاب کنند.
شخصی سازی کنید: جنبه‌های انسانی از نام تجاری خود را به نمایش بگذارید و یک ارتباط شخصی ایجاد کنید.
تخصص و دانش خود را ارتقا دهید: محتوایی ایجاد کنید که شما را به عنوان یک مقام قابل اعتماد در زمینه کاری‌تان مشخص کند.
سردرگمی را با صفحه سؤالات متداول از بین ببرید: با اصول اولیه شروع کنید و صفحه سؤالات متداول خود را مرتباً به روز کنید تا کلیه اطلاعاتی که ممکن است خریداران لازم دارند را در اختیار شما قرار دهند.

وب‌سایت شما چقدر قابل اعتماد است؟ در حال حاضر چه تعداد از این نه تاکتیک و استراتژی را استفاده می‌کنید؟ در قسمت نظرات پایین پست ما را آگاه کنید!

نویسنده: Tom J Law مشاور و نویسنده استراتژی بازاریابی با کمی تغییر

مطلب پیشنهادی:


روانشناسی رنگ: آیا رنگ بر احساس شما اثر می گذارد؟

مهارت‌های مورد نیاز طراحی وب پیشرفته در آینده 

هزینه‌ طراحی وب‌سایت و نحوه صرفه‌جویی در توسعه آن